ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

 

دوست یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی که نیست ، توی زندگیت يه چيزي رو کم احساس كني !
 

دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه.

دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار که دلت می گیره ، یه دل دیگه هم دلتنگ غمت می شه.

دوست یعنی وقت اضافه ... یعنی تو همیشه براش عزیزی حتی توی وقت اضافه.

دوست یعنی تنهایی هامو می سپرم دست تو چون شک ندارم که می فهمیشون ...

دوست یعنی یه راه دو طرفه ٬ یه قدم من ، یه قدم تو ... اما بدون شمارش و حساب و کتاب.


دوست یعنی من از بودنت سربلندم نه سر به زیر و شرمنده .
دوست يعني يه چيز گرمي رو تو قلبت احساس مي كني كه هميشه از خاموش شدنش مي ترسي

دوست يعني من ، يعني تو ...
دل تو دلم نیست دل من پیش تو گیره دست خودم نیست دل من واست میمیره

دل تو دلم نیست این روزها دل بی قراره دست خودم نیست طاقت دوری نداره
.
دل تو دلم نیست وقتی دستامو میگیری گریم میگیره وقتی از پیشم تو میری

دست خودم نیست میدونم میخوام فدات شم دل تو دلم نیست من میخوام مال تو باشم
مال تــــــــــــــو باشم
با تو من همیشه تو رویام بی تو من غرق تمنام
میخوام دستاتو بگیرم ببین واسه عشقت میمیرم
تو بیا همسفر من باش به فکر چشم ترم باش
میخوام همدم من تو باشی میمیرم اگه نباشی
اگــــــــــه نباشیــــــــــــــــــ



ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0