ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

 

من دوستت نیستم اگه ، مجبور باشی قبل از حرف زدن باهام به چیزی که میخوای بگی فکر کنی
من دوستت نیستم اگه ، حضور من موجب معذب بودن تو باشه
من دوستت نیستم اگه ، احساس کنی بابت هر کاری که برات انجام میدم باید ازم تشکر کنی
من دوستت نیستم اگه ، نتونی تصور کنی که چقدر ...

 

 

عشق + مراقبت = عشق مادر
عشق + ترس = عشق پدر
عشق + حمایت = عشق خواهر
عشق + مبارزه = عشق برادر
عشق + زندگی = عشق همسر
عشق + مراقبت + ترس + حمایت + مبارزه + زندگی = عشق دوست واقعی

 

 

اگه نمیتونی تو زندگیت هیچ شادی رو پیدا کنی ، پس زندگی دیگران رو شاد کن. این کار باعث آرامش درونی تو میشه.

 

تو زندگی مثل یه طوطی نباش، یه عقاب باش، چرا که طوطی میتونه حرف بزنه ولی نمیتونه تا بلندای آسمان پرواز کنه، ولی یه عقاب ساکته و اراده اینو داره تا آسمان رو لمس کنه

خدایا! من دلم قرصه! کسی غیر از تو با من نیست ; خیالت از زمین راحت ، که حتی روز ، روشن نیست! / کسی اینجا نمی بینه ، که دنیا زیر چشماته! ; یه عمره یادمون رفته ، زمین دارمکافاته / فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه هاکردم! ; که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم! / خدایا وقت برگشتن ، یه کم  با من مدارا کن ; شنیدم گرم آغوشت ، اگه میشه منم جا کن.

مردان در مسير عشق به وسعت نامتناهي نامردند ، گدايي عشق مي كنند ، تا زماني كه به تسخير قلب زن مطمئن نيستند ، اما همين كه مطمئن شدند ، نامردي را در حد مردانگي انجام ميدهند.

آشنایی با تو بدست سرنوشت بود
دوستی با تو یه انتخاب بود
اما به دام عشقت افتادن کاملا خارج از کنترل بود

دوستی یه کالای بی ارزشه که نه میتونی بخریش و نه بفروشیش ولی داشتن یه دوست که درکت بکنه از معدن طلا هم دست نیافتنی تره

 



ارسال در تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0 cache01last1502272127