ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

يه كره خره از باباش ميپرسه: خرها هم ميتونند زن بيگيرن؟ باباش ميگه آره اصولا خرها زن ميگيرن

عنکبوته اکس میخوره، قالی می بافه!
 

 خره با حسرت به یه اسبه نگاه می کنه و میگه: ای کاش تحصیلاتم رو ادامه می دادم

يه سيب زميني قل ميخوره ميره تو لونه ي جوجه تيغي جوجه تيغي هم داد ميزنه آخ جون داداشي از سربازي برگشته !

يك بابايي يه ماهي تو پاكت دستش بوده، رفيقش ميبيندش، ازش مي‌پرسه: جريان ‌اين ماهيه چيه؟ ميگه: ‌دارم براي شام مي‌برمش خونه. ماهيه ميگه: مرسي من شام خوردم، منو ببر سينما!
 

 

يك روز يه گوسفنده با مامان باباش دعواش ميشه ميره سر كوچه تاكسی بگيره ، ميگه : كشتارگاه ، كشتارگاه

 يه بار يه مورچه ای داشته يه برنج با خودش ميبرده دوستش بهش میگه از کجا برنج آوردی ؟ میگه ""حمیییییییییید""
 

به مرغه میگن چرا تخم نمیذاری میگه ای وا خدا مرگم بده من هنوز عقدم

 یه مار میپرسن نظرت راجع به عشق و عاشقی چیه؟ میگه پدر عشق و عاشقی بسوزه....من یک سال به پای دختر همسایه نشستم بعد فهمیدم شلنگ بوده
 

ميدونی کدوم جونور زودتر از همه زن میگیره ؟ حلزون چون هم خونه داره هم ماشين

به خروس میگن مرغ چندحرف داره: میگه قربونش برم حرف نداره
 

يه مورچه عاشق مورچه همسايشون ميشه؛بعد از دو هفته ميفهمه چاي خشك بوده
 

یه روز یه دایناسور نر به یه دایناسور ماده میگه بیا اینجا دایناسور ماده میگه نمیام نره میگه بیا ماده میگه نمیام نره میگه همین کارا رو کردی نسلمون منقرض شد

مگسه كت و شلوار مي پوشه و داره جلو آيينه به سر و وضعش ميرسه، يك مگسه ديگه مي پرسه خبريه كه تيپ زدي؟ ميگه: سر كوچه ريدن

روباهی به زاغی گفت : چه دمی ، چه سری ، عجب پایی ! زاغ عصبانی شد و گفت : بی‌تربیت ! خجالت بکش . اون موقع من کلاس اول بودم. حالا شوهر دارم
 

چند توله سگ برای باباشون تولد میگیرن روی کیک تولد مینویسن پدر سگ تولدت مبارک
 

یک روز آقا گرگه میره در خونه شنگول ومنگول میگه منم منم مادرتون میگن خفه شو آیفون تصویری داریم
 

 به پشه می گن : چرا زمستون پیداتون نیست ؟؟؟ می گه : نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه
 

یک روز یک پشه مشروب میخوره مست میکنه میره دم کارخونه پیف پاف میگه نفس کش بیا بیرون



ارسال در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0