ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

 

زیر باران اگر دختری را سوار کردید جای شماره به او امنیت بدهید…، او را به مقصد مورد نظرش برسانید نه به مقصود مورد نظرتان!
در تاکسی خودتان را به در بچسبانید نه به او!
بگذارید وقتی زن ایرانی مرد ایرانی را در کوچه خلوت میبیند احساس امنیت کند نه احساس ترس ...

 

 

دنیای عجیبی ست ؛اینجا لبخـند را هم ،بایــد زد..!

 

خسته ام پینوکیو...
اينجا آدم ها دروغ های شاخدار می گويند
و دماغِ درازِ خود را جراحی پلاستيک می كنند ...

 

دوست داشتن یعنــــی اونی که اگه صــــــد دفعه هم ناراحتــــش کنی ، هربار میـــــــگه این دفعه آخـــــریه که می بخشــــــمت و با اخـــــم میاد توی بغــــــلت...

 

تمام سپاس من ؛
از کسی است که به من نیاز ﻧﺪﺍﺷﺖ ؛
ﺍﻣﺎ .. ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﻢ ﻧﮑﺮﺩ .. !

 

همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم:می دونم!
گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!
گفتم: می دونم!
گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
... ... ... گفتم:می دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!
گفتم:این تنها چیزی ِ که نمی دونم!

 

دلگیر نباش !
تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را !!

 

من همیشه میخندم.تا کسی نفهمه چقدر عاشقم.تا کسی نفهمه دلم واس شنیدن صدای کسی تنگ شده.که یه روزی عاشقم کردو حالا مدتها منو از شنیدن صداش محرووم کرده.میخندم.تا کسی نگه چقدر تو ساده ای.خاک برسرت که هنوز منتظری..باصدای بلند میخندم.به سادگی خودم. به یاد همه شبهایی که گریه هاتو من ارووم میکردم.با صدای بلند به حال غریب خودم میخندم.چون نمیخوام کسی به گریه هام بخنده..

 

زندگی همهمه مبهمی از ردشدن خاطره هاست .هرکجا خندیدیم زندگانی آنجاست . . .

 

من هنوز از بازى كلاغ پرميترسم،
ميترسم بگويم تو،
و تو آرام بگويى پر...!!!

 

ودر آخر..........

 

خبر دست اولََََ :خانم ها توانستند فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند.



ارسال در تاريخ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0