ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

کمربند ایمنی خراب شده؟
من درستش میکنم!

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

تلویزیون از میزش بزرگتره؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

اوه در بازکن نداریم؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

اتاقت کم نوره؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

دوشاخه برقیت استاندارد نیست؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

پخش ماشین رو بردن؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

قفسه کتابها زیر فشار داره میشکنه؟
من درستش میکنم!

(ترجمه: این کتابها فقط برای منظور حفظ سازه اینجا قرار دارند و فروشی نیستند)

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

یخدون نداریم؟
من درستش میکنم!

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

نور نمیذاره صفحه خودپرداز رو ببینی؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

ماشین خارجی خریدی؟ عادت داری فرمونت سمت راست باشه؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

ماهواره توی بارون از کار میافته؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

قهوه جوش نداری؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

توی این بارون موتور برف پاک کن خراب شد؟
!من درستش میکنم

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

قفسه داره میافته؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

چرخها رو دزد برد!؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

اگه میز بشکنه چی؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

اگزوز شکسته و میخوره کف خیابون؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

هر سیمی رو جدا میکنی از پشت میز می افته رو زمین؟
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

آخی شهرتون اسکیت برد نداره
من درستش میکنم!

 

گروه اینترنتی ایران ویج - www.iranvij.ir

 

حالا بازم بگید مردها بدند…


ارسال در تاريخ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0