ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت ایرانتو؛ پژوهش ها نشان می دهد خانم ها توانایی های جالبی دارند که آقایان از آنها محروم هستند. این توانایی ها عبارتند از:
۱.خانم ها تمیزترند.
پژوهش دانشگاه سن دیگو نشان می دهد که میز و اتاق کار آقایان نسبت به میز و اتاق کار خانم ها به هم ریخته تر و کثیف تر است.
۲. خانم ها در مصاحبه های شغلی عملکرد بهتری دارند.
در مصاحبه های کاری، خانم ها بهتر از آقایان استرس خود را کنترل می کنند. اگرچه قبل از مصاحبه میزان استرس خانم ها بیشتر است، دلیل این رفتار بدان خاطر است که آنها قبل مصاحبه بیشتر تمرین می کنند.
۳. تعداد زنان زیبا به مروز زمان افزایش پیدا می کند.
با گذشت زمان تعداد خانم های زیبا بیشتر شده است. در جریان تحقیق از دو هزار نفر طی چهار دهه از زندگی شان مشخص شد زنان جذاب ۱۶ درصد بیشتر از زنان متوسط صاحب فرزند شده اند و احتمال اینکه اولین فرزند افراد جذاب دختر باشد ۳۶ درصد بیشتر از افراد معمولی است و این معنایی ندارد جز افزایش تعداد زنان زیبا در نسل های آینده.
۴. خطر تصادف خانم ها را کمتر تهدید می کند.
میزان مرگ و میز مردان در تصادف اتومبیل ۷۷ درصد بیشتر از خانم هاست.
۵. خانم ها راحت تر در مورد مشکلاتشان صحبت می کنند.
تحقیقات بر روی ۲ هزار نفر نشان داد خانم ها بسیار بیشتر از آقایان در مورد مشکلات و مسائلشان صحبت می کنند. ۵۳ درصد زنان در مورد آنچه باعث استرس و ناراحتی شان می شود با دوستان خود صحبت می کنند، در حالی که این درصد در مورد مردان فقط ۲۹ درصد است.
۶. زنان کمتر از مردان در معرض خطر از دست دادن شغل قرار دارند.
آمار حاکی از آن است که از سال ۲۰۰۷ تا به حال ۸۰ درصد کسانی که شغل خود را از دست داده اند مرد بوده اند. علت این امر می تواند این باشد که رکود اقتصادی بر شغل های مردانه تاثیر بیشتری داشته است.
۷. تعداد خانم هایی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند بیشتر است.
آمار نشان می دهد نه تنها تعداد خانم هایی که در دانشگاه ثبت نام می کنند بیشتر است، بلکه آقایان بیشتر از خانم ها از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می دهند. همچنین دوره تحصیل آقایان در دانشگاه بیشتر از خانم ها طول می کشد.
۸. گرایش خانم ها به غذاهای سالم بیشتر است.
تحقیق بر روی ۱۴ هزار نفر نشان داد غذاهایی که خانم ها انتخاب می کنند بسیار سالم تر از غذاهایی است که آقایان انتخاب می کنند.
۹. سیستم ایمنی بدن خانم ها قوی تر است.
وجود هورمون استروژن در بدن زنان در واقع سلاحی است در مقابل عفونت ها، چراکه استروژن با آنزیم هایی که معمولاً اولین خط دفاعی بدن را ضعیف می کنند مبارزه می کند.
۱۰. طول عمر خانم ها بیشتر است.
۸۵ درصد از جمعیت بالای ۱۰۰ سال جهان خانم هستند. در واقع میانگین طول عمر خانم ها ۵ تا ۱۰ درصد از میانگین طول عمر آقایان بیشتر است.
۱۱. خانم ها مدیران بهتری هستند، بخصوص در شرایط اقتصادی امروز.
اگرچه هنوز بر سر این ادعا اختلاف نظرهایی وجود دارد، ولی بسیاری از کارشناسان معتقدند که چون خانم ها شنوندگان بهتری هستند، می توانند همزمان چند کار را با هم انجام دهند و در تدریس و آموزش بهتر عمل می کنند، پس می توانند مدیران بهتری باشند. اقتصاد جهان امروزه بر پایه خدمات استوار است، بنابراین خانم ها با کارمندانشان ارتباط بهتری برقرار می کنند و می توانند در آنها انگیزه بیشتری ایجاد کنند.
۱۲. خانم ها سرمایه گذاران بهتری هستند.
بررسی ۱۰۰ هزار سهم نشان داد که درصد موفقیت زنان در سرمایه گذاری نسبت به مردان ۱۸ به ۱۱ است. دلیل این امر شاید این باشد که زنان نسبت به مردان محتاط تر عمل می کنند، محتاط تر تصمیم می گیرند و بیشتر فکر می کنند.
 


ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0 cache01last1502272127