ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

 

هروقت بغضت گرفت صدام کن..قول نمیدم خوبت کنم ولی قول میدم پابه پات گریه کنم

دنياي آدم برفي دنياي ساده ايست ،اگر برف بيايد هست اگر برف نيايد نيست،مثل دنياي من ،اگر تو باشي هستم،اگر نباشي...

نیوتون اگر جاذبه را درست میفهمید معشوقه اش از درخت متنفر نبود و در دفتر خاطراتش نمی نوشت:اشکهای منهم به زمین افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی..

شایدزندگی آن جشنی نباشد که تو انتظارش راداشتی،
اماحال که به آن دعوت شدی تامیتوانی زیبابرقص

زندگی ارزش دویدن داره حتی با کفشای پاره.....

نقطه ی اوج فواره سراغاز سقوطشه پس زیاداوج نگیر تا سقوطت اسون باشه

بعضی دکمه های کیبورد شل شده اند! بس که استفاده شده اند .
دکمه های : ک ا ش ب و د ی

به کدامين شهر نگاهت بخشم دل بي تابم را
تو تمناي دلي هر شب و هر خوابم را

کاش ميشد بداني که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهايم محال است .

 



ارسال در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0 cache01last1502272127