ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....

 

آسمانم انتهايش قلب توست،مهربان اين آسمان از آن توست،آسمانم هديه اي از سوي من ،تا بداني قلب من هم ياد توست

توتنها دعای قشنگ منی خدا می شود مستجابت کند
مبادا كسی ازخدا بی خبر برای خودش انتخابت کند ...

خود عهد کردم که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم ...... ولی باز تو را دیدیم و
گفتم بی تو میمیرم

همدیگر را فراموش نکنیم،شاید سالها بعد در گذر جاده ها بى تفاوت از کنار همدیگر بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود…

عشق هم مارو سرکار گذاشته ؛آدمهاييکه دل پاک دارند بي کس هستن ؛اما آدمهاي بي احساس دوروبرشون رو آدمهاي عاشق پيدا ميشه _

سلامتی اونایی که از هر انگشتشون یه هنر میریزه...
میرنجونن...
میسوزونن...
میشکونن...
له میکنن...
نابود میکنن... و سلامتی اونایی که جز دوس داشتن این موجودات هنرمند باهمه وجودشون هیچ هنر دیگه ای ندارن....

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد …

این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم
معنی فارسی اش ساده بود
اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد
الا دوست داشتن . . .



ارسال در تاريخ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0 cache01last1502272127