ANITA
ANITA
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی....


* انتظار ما از خبرنگاران این است که بی طرف باشند و هر چه ما می گوییم گوش کنند. رابطه ما با رسانه ها بسیار تنگاتنگ است، البته با رسانه های خودمان. با بقیه ادای تنگاتنگ ها را درمی آوریم.

* درگیر لایک های توام، منو دوباره Poke کن؛ وایبر اگه تنهات گذاشت، فیس بوک رو انتخاب کن.

* بزرگترین دروغ کتابای عربی «جمع مذکر سالم» بود... مگه داریم؟!

* مورد داشتیم طرف بعد از یک گناه کبیره گفته؛ لعنت بر شیطون... بعد یهو شیطون ظاهر شده گفته: لعنت بر خودت، لعنت بر جد و آبادت، من عمرا اگه عقلم به این کاری که تو کردی برسه!

* سر کلاس بودیم، استاد گفت: چقدر زمان داریم؟ گفتم در حد دو جمله که با بیننده ها خداحافظی کنیم...! بیرونم کرد! خوب اعصاب نداری می گفتی از اتاق فرمان واست وقت می گرفتم!

* این دخترا دنیای عجیبی دارن، به دختره گفتم متولد چه سالی هستی، گفت 70، گفتم چه ماهی، گفت وای مرسی عسیسم، تو هم خیلی ماهی!

* مادربزرگ چیست؟ پیرزنی که با یک جمله کل فامیل را به هم می ریزد و بعد به دخترش می گوید: مادر مگه من چه گفتم؟

* یعنی آدم دو سر یه چوب رو بده دوتا مرغابی به منقار بگیرن و وسط چوبه رو هم خودش با دهان بگیره و مسافرت هوایی کنه سالم تر می رسه مقصد تا سوار این هواپیماها بشه!

* یکی از سخت ترین کارای دنیا اینه که «حسش نیس» رو برای مامانت ترجمه کنی!

* چند روزه می رم بدنسازی به جای آهنگای ترنس، ابراهیم تاتلیس می ذارن تو باشگاه، همش فک می کنم به جای عضله، سیبیلام داره درمیاد!

* معرفت را از هندوانه آموختم! دلیلش هم به خودم مربوطه، معرفت خودمه دوست دارم از هندونه بیاموزمش! نباید به همه توضیح بدم که!

* می ترسم گوشیمو بذارم رو حالت «Airplane»، سقوط کنه! اینجا ایرانه می فهمی؟! می ترسم!

* راحت ترین پست شغلی رو تو دنیا، دبیرکل سازمان ملل داره... کارش فقط ابراز نگرانیه!

* فقط یه ایرانی می تونه با ضربه های مکرر به کنترل تلویزیون، باتری هاشون رو مجبور به ادامه حیات کنه!

* مورد داشتیم دختره موقع رانندگی می خواسته کلاج بگیره، غرورش اجازه نداده، گفته اون باید منو بگیره!

* زندگی خانم ها سه مرحله دارد: 1- کودکی، 2- جوانی، 3- چقدر خوب موندی!

* مورد داشتیم که تو اعلامیه پدرش نوشته: «از وقتی رفتی، گرمی از این خونه رفته»؛ یعنی خیلی ریز به موضوع خاموش کردن کولر اشاره کرده!

* تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار می شه روز عروسیشه، چون تنها روزیه که از اول که بیدار می شه می دونه چی باید بپوشه!

* من دو جلسه رفتم تمرین پیانو، تنها چیزی که یاد گرفتم قوز نکردن بود!

* مورد داشتیم طرف اسم بچه اش رو گذاشته ستایش 2

* یکی از ویژگی های داشتن هم خونه تو دوران دانشجویی اینه که وقتی گرسنه تو اتاق نشستی و به این فکر می کنی که چی مونده تو یخچال واسه خوردن، همون لحظه هم خونه ایت داره همون چیزو با آرامش سر یخچال می خوره.

* شماهام وقتی یه بشقاب یا یه دیس یه بار مصرف می شورید و می ذارید تو جا ظرفی احساس می کنید خیلی خوش شانس اید و بلیت لاتاری تون میلیاردی بُرده یا فقط من اینجوری ام؟

* در کشوری زندگی می کنیم که می پرسیم اتوبوس ساعت 17 کی حرکت می کنه، شارژ 2000 تومنی چنده، پرواز ساعت 8 کی حرکت می کنه.

* مسخره ترین سوالی که می شه از یکی پرسید: می تونم بهت اعتماد کنم؟! در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده!


ارسال در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, توسط محمدرضاعالیقدر

0